1 advent och julmys



I söndags fick vi besök av Erik ☺️ 
Tiril var sjuk så jag Ilian och Madelene gick till sentret och såg på julegrantenningen iår igen. Här mötte vi mänga barnehage kompisar 

Inte lätt att ta kort på en kille som alltid börjar dansa när jag tar upp kameran. Efter tåget möttes vi pch dansade runt julgranen med många andra och tillslut kom nissen och hans hjälpare och delade ut godispåsar till alla barn. 
Se vad stor hon har blivit 
På måndagen fikade vi och grattade Madde för hon fyllde år dagen efter. 
1 december och första presenten i kalendern revs upp

Tiril började sminka sig, inte bra 
Vi var till sentret en stund med Erik 😀 kul att titta i soptunnor och åka i rulltrappor 

Jag har visst också varit snäll iår 
Tisdag kväll, medans Erik och pappa åkte och hjälpte Madde att flytta till en lägenhet i Jessheim började vi laga fågelbo
Onsdag och Tiril börjar bli rastlös med att vara hemma med morsan. Så vi tog fram mina gamla Barbie leksaker och satt på golvet hela dagen, super! 

Imorse fick jag vantar i kalender , perfekt för mig som gått pch fryst så länge.. Fick ha dem i ca 50 m tills Ilian tog över dem . 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0