Begravning och besök av mina fina systerbarn

Jag blev hämtad på flygplatsen av Jenny Robin och Charlie och vi körde till Gimo och åt middag. Det var fint att få träffa alla innan begravningen och så skönt att äntligen träffa Olliver och William. Vi sov ihop på natten och så fick jag vara med på julmys på dagiset till William på morgonen. 

Så fick jag träffa denhär sköningen igen som har blivit så stor
Så duktig storebror 
Vi myste på måndagen, spelade tv spel och åt godis. På kvällen fick vi se på Olliver när han spelade hockey, jättetufft! 




Måndag kväll hade vi bunkrat upp med godis, chips, popcorn, ostbågar och julmust och så åt vi pizza när jag hämtat upp Roy och det var så skönt när han hade kommit. 
Tisdag morgon och jag och Jenny hade köpt lika kläder till begravningen hehe, så jag lät henne få ha kläderna ☺️


Närmare 13 började vi alla bli samlade hos Jenny och vi åkte ihop till kyrkan. Det var bara hemskt 

Som tur var hade Olliver Kasper där att leka med
Tre trötta personer satte sig på flyget som var 1 1/2 timme försenat på kvällen. Ledsna, men nöjda över en värdig begravning. 
Vi satt iallafall vid exit utgångarna 
Ilian var vaken när vi kom hem och det var sä skönt att se honom. Bestemor och bestefar hade tagit så gott vara på dem och varit snälla och hjälpt oss under dethär dagarna. Idag VR barnen hemma med mig och är såå snälls och hjälpsamma och har inte bråkat en gång. Jätteskönt. Nu är det snart jul. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0