Sjuk? Ja

God kväll,

Glöm detdär jag skrev tidigare om att altlt troligen ordnar sig nu när barnen äntligen är i barnehagen. Igår blev Tiril såklart sjuk igen och har varit hemma både igår och idag.. Nu hoppas jag för allt att hon kan gå imorgon för annars.. Säger jag upp mig 😜. Nejdå det går ju inte så vi får bita i de sura äpplet ett tag till.

Vi har åtminstone fått tid ihop jag och fröken. Idag målade hon, allt. Började på papper men slutade både på glas, bord och telefon. Nåja fint blev det iallafall. Så har hon varit med och lagat kalops.  Hon är en riktig sångfågel våran tjej. Hon sjunger Olle bolle och bäbä hela dagarna och de sista veckorna har hon lärt sig att sjunga Let it Go ! Då smälter vi vill jag lova. Ilian har precis kommit hem från turning och det gillar han. 
Nejdå, inge grinig alls 

Krya på dig filuren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0