En helg med besök

På nyårsdagen var vi ute och lekte. Äntligen blev det lite varmare och vi kunde laga snögubbar och lyktor på gården. Tyvärr blev det ännu varmare dagen därpå och snögubben föll. 



Meeer


Vi är så imponerade över Tiril, dehär jullovet har hon utvecklats mkt v att vara hemma med oss. Hon pratar mkt mer, förstår och går runt och leker. Hon leker mkt med dockor och gillar stt ge de mat och byta blöja.. De sista tre dagarna när jag har gjort henne färdig för natten och lagt henne i sängen så säger hon: Lisa byta blöja. Och ger Lisa till mig😊

Så fick vi besök av mamma och Krister över helgen och vi fick några stunder med dem! 

Hahaha



Sista kvällen kom familjen Nyberg Olbergsveen över och hälsade på ☺️
Den enda bilden jg fick på mormor och barnen de na gång 


På söndag eftermiddag åkte vi till ahus och hälsade på Heidi och Runar, det var gott att se dem igen 😊 Att gå i mittgången inne på ahus ger mig många tankar tilllbaka från alla stunder vi har haft där.

Lagomt när vi kom hem blev jag dålig och Tiril spydde hel natten. Idag är barnen i barnehagen igen 
Igår när Tiril skulle sova i sängen.. Kramar Lisa och sjunger bäbä för henne.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0