Praktik på jobbet





I fredags morse vaknade jag upp tidigt av att Tiril var hade rinnande blöja, igen!! Hon klagade mkt på att hon hade ont i magen hela igår och även idag, så barnen fick vara hemma igår. Ilian hjälpte mig med att dammsuga och laga mat och så ville han ha våfflor så han fick vara med och steka dem. Det var mest intressant att provsmaka under tiden så när vi väl skulle äta så var dem färdiga. 
Idag är ilian med pappa Roy på jobbet medans jag är hemma med sjuklingen våran. Tiril och jag har haft en fin förmiddag, ätit mat och varit ute.




Under dagen har jag fått flera FaceTime-samtal från ilian, och fått fina bilder. Ilian har inte bara varit på kontoret till pappa idag, ser ut som att han har haft en fin dag 😊

Ikian med Walkie talkie







God helg ☺️✨

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0