Sjuk och snälla barn

Här har det varit sjukstuga så det bara smäller om det i veckan. Ilian låg en vecka med feber, ont i huvudet och öronen. När han började bli bättre fick Tiril och jag feber förra veckan. Tiril fick hand och fot sjukdomen och fick prickar som kliade i tillägg och jag fick öronvärk och streptokocker och har knappt kunnat andas på en vecka. Barnen är äntligen i bättre form och har haft en riktig pappatid nu när jag har stängt in mig i källaren. 

Vi var tvungen att lufta oss lite efter många dagar inne, Tiril vart så glad!

När mamma är sjuk får pappa ställa upp och måla naglarna på lilla fröken 💕
Ilian hjälper mig med förberedelser inför barnkalaset hans. Iår ville han ha ninjago bursdag (och jag som aldrig hört det😁)
Igår, lördag, hade pappa varit seg att stå upp på morgonen så när han kom upp och skulle laga frukost till barnen så berättade Ilian att han hade lagat frukost till sig själv, lagt tillbaka de han använt i kylskåpet och städat efter sig när han var färdig. Han är också så duktig på att städa rummet sitt och fixa skorna i hallen. Roy Roy dem med på toysrus igår som belöning.

Tiril köpte ett par prinsessskor.... Är det möjligt 😆
Ilian köpte lego ninjago och var så glad! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0