Cykling m m

I lördags var vi ute när Madde kom gåendes förbi. Ilian fick följde med henne hem på cykel och sedan tog dem en cykeltur. Ilian var jättehungrig när dem kom tillbaka så då grillade vi 😀
Jättenervös Roy 😅
På söndagen blev Ilian så glad när han fick gå ut själv och fråga om en granne ville komma ut och leka. Vi stod såklart i fönstret och såg på hehe men det var stort för oss alla 😊
I måndags blev jag firad av mina småttingar när vi vaknade. 
Ilian skulle ge mig 26 raketer! (Men vi stoppade på 9)
Sedan fick vi besök av Madde, jimmy och barnen och Heidi, Runar och Lillian 

Se på henne då ☺️
Igår var jag dålig och kom inte upp ur sängen så Roy skjutsade barnen till barnehagen och Ilian följde med en kompis hem på eftermiddagen så vi såga inte förrän när det var kvällsmat igår. Han hade en jättefin dag.
Vi åt mat ute på altan igår, det var så fint väder! 


Idag kommer Roy hem senare så vi var ut och lekte, cyklade och gungade. Barnen hittade en katt: men Kaan vi inte ta med den hem då mamma?
Nix mamma är allergisk.




Snart är det helg igen 😊

Kommentarer
Postat av: Anonym

❤️ Fra pappa

2016-04-14 @ 06:14:17
Postat av: Anonym

❤️ Fra pappa

2016-04-14 @ 06:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0