Alla ❤️ dag




Vi har haft en liten Madde-helg i helgen ☺️
Igår, lördag, kom hon på besök en stund och sedan drog vi till sentret tillsammans. På kvällen poppade vi popcorn och myste. 
Tiril gillar appen på telefonen som gör henne till olika saker 

Imorse blev jag uppvaktad i sängen av hela familjen. Roy hade till och med bakat min favorittårta inatt, den jag alltid  fick av mamma när jag fyllde år. Imponerad 👌🏻
Grattis på morsdagen säger Ilian 
Detektivarbete på gång, och de tre hittade presenter även iår ☺️👏🏼
Vi åkte till Madde för att pyssla om henne på alls hjärtans Dag och efteråt följde hon med barnen på bio. Tirils första bio, tufft! 😀
Fika hos Madde innan bion 

Vi hämtade upp dem efter 1 1/2 timme när filmen var slut och åkte hem och njöt av solen på baksidan. Jag drack te, barnen varm choklad och de "vuxna" kaffe ☺️
Innan barnis lekte vi med modellera. Pappa stolt över att han har lagat en sten 
Spännande ☺️
Duktig Ilian lagar pizza med pommes frites på 😊
Sen var det dansdags "Madde snurra massa" 
Och lite mera djur på telefonen 


Glad alla ❤️ dag till er
Och grattis på norska morsdagen ☺️
Imorgon är det 15 dagar kvar till vi drar till Thailand, wie 😀🌷

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0