Ilian

Ilian är ju väldigt ordentlig och noggrann och vet vad han får och inte får göra. 
Igår pratade vi han och jag vid middagsbordet. Så berättade jag att nu är han så stod att han kan få gå själv till lekparken vid oss om han vill. Efter ett stolt ögonblick började vi prata om vad han ska göra ifall det kommer en vuxen och vill att han ska följa med i bilen eller liknande, då sa han:
Nej då följer jag inte med
Jag: så bra. Ifall det kommer en person och säger att du ska få godis ifall du följer med då?
Ilian: då springer jag hem till dig genast.
Jag: jättebra! Om det kommer någon som säger att du måste följa med för annars kommer något dumt hända då?
Ilian (som ser väldigt fundersam ut):........ Ja... Men DÅ är det lov..... Att ta salto upp på taket mamma.

Jodå, visst var han i verklighetens värld för en stund iallafall 😅👌🏻



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0