Sista helgen

Denhär veckan har Ilian haft halv vecka, med planeringsdag torsdag fredag. Han är så god och håller runt mig när jag får anfall, ordnar med kuddar och bara sitter vid mig

I söndags fyllde pappa 34 år Och vi väckte han med fika på sängen.. sen lagade barnen lunch
Ilian rättar läxorna till tiril
På tisdagen var jag med Ilians klass och gick tilll biblioteket. Innan vi och fick jag vara med och se i klassrummet i en timme, spännande
Nyttiga chokladbollar är gott
På torsdagen hade Ilian pyntat sig pch bestämt att vi skulle ha dejt. Jag fick inte sätta upp håret på Tiril, det skulle Ilian göra sa hon.
Vi lagade halloween pumpan
Sen bjöd Ilian med mig ut på resturang. Han beställde mat, betalade, och ordnade
En match med ishockey
Sen var det höstfest hos Tiril på dagis och Madde följde med ☺️
Fredag var det bad, och Ilian plaskade medans jag låg i utebubbelbadet och slappnade av - vinn-vinn
Lördag var vi ute en stund medans grabbarna bytte däck på bilarna
Så fick jag hjälp med att tvätta fönstrena
Idag söndag var pappa på bilmässa så vi tog oss till SAS-museumet på Gardermoen ich drog med Madde också. Massor av fint att se på och sen gick vi upp i utkikstornet och hade första parkett inför alla landningar och lyft
Ungarna har gjort bio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0