Sjuk sjuk sjuk

Vi lekte My little pony en dag jag och Tiril. Och Tiril såg ut på pulkabacken där hennes vänner från barnehagen var och åkte pulka på tur.

(null)

Igår k det en del snö, jippi!

Ilian hjälpte plogarna att skotta snö till en egen snöhög

Tur två igår

(null)

(null)

(null)

När man sett på för mycket tv och behöver omväxling

Ilian har varit i skolan sedan i måndags. Idag ringde fröken för lunch och jag fick hämta honom igen. Feber och ont i huvudet. ♥️

Ilian har för övrigt börjat planera födelsedagsfest. Närmare bestämt hans 20årsdag och min 40årsdag. Vi ska fira tillsammans, på badland.
Med min favoriträtt till middag:
Pommes frites och varm majs

Och hans favoritårta:
Marsipantårta.

Gleder mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0