Vattkoppor

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Rödblommiga kinder, så härligt!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

I veckan fick vi besök av Madde på en fikastund. Jättekul tyckte barnen och jag!

Ilian gjorde en stor snögubbe , Tiril och jag gjorde en liten och så lagade Ilian en snölykta med hjälp av pappa. När den var färdig hade det börjat regna ordentligt så den vart inte långvarig, men så fin

(null)

Ilian skulle laga middag i fredags. Tacos och choklad-pannacotta till dessert. Duktig kille som älskar att laga mat. Nu har vi ju varit hos bestemor och bestefar förra helgen och barnen har igen fått nys på dessert efter middag, som vi annars är dåliga på 😊

Roy tog med barnen till den gröna barnehagen i helgen 😊

(null)

(null)

Så har Ilian äntligen gjort färdigt julgranen han påbörjade till mig på sensommaren. Lite lampor och spik och vipps så var den färdig. Jag är så nöjd 😁👌🏻♥️

(null)

(null)
 Idag har Ilian gått i skolan på första dagen på två veckor och han var så nöjd. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0