Fotboll och besteföräldrarlunch

I tisdags var vi på fotbollsmatch igen. Roy var borta så jag och Tiril hejade på Ilian. 😁

Tiril fikade med varm choklad den kalla kvällen
Vi har bakat bröd
Tiril åt pizza på resturang med barnehagen en dag. De fick ballong, tirii fick välja färg först när hon blev hämtad först. Rosa, såklart 😊
Torsdag och fotbollsträning igen. Tiril och Iris lekte och vi ordnade lövhög att hoppa i
Nu är det höst
Ilian kämpade på
Tiril leker kurragömma, synd man ser ballongen haha
Idag var alla besteföräldrar igen bjudna på lunch hos Tiril. Eftersom att Tiril bad om besök, fick jag komma på besök iallafall. Tiril stos och väntade på mig när jag kom, vi åt lunch ute och så fick vi se när hela barnehagen och skoleleverna gjorde blime-dansen ihop. Tiril visade hela uteområdet i barnehagen och var så glad över att ha besök ♥️💙💗. Vi åkte hem tidigt och lagade tacos. Nu har vi sett på the voice och barnen sover, ha en fin helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0