stackars älskling

Åhh  tänk att min ilian varit såhär liten.. bara några veckor gammal.
Ja, Ilian har inte blivit nå bättre. Han har fortfarande hög feber ooch är förkyld som bara den, plus att han har en hosta som heter duga. Vi hör bra att det surklar djupt när han andas också. Nu väntar jag på att kunna ringa legesentret vårt så vi kan få YTTERLIGARE en kur av ögonsalva så han någon gång blir kvitt ifrån ögoninflammationen som suttit i, i bra många veckor nu. Nä, nu får det vara nog för vi har inte tid att vara sjuka nu mer. Nåja, jag ska njuta av att ha en heldag med min lilla sjukling iallafall. Bli frisk nudå älskling! :-)

Kommentarer
Postat av: mormor

Lillplutten då, hoppas du blir bättre snart kram mormor

2012-01-16 @ 18:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0