ILIAN SKA FÅ EN.....

idag har varit en bra dag. efter en mysmorgon med min underbaring for vi till bhg hans och efter det mötte jag upp pappa Roy på ahus. bebisen hade det fint fortfarande och allt såg bra ut. under de sista veckorna har ilian fått gissa könet och han hade rätt, det blir en lillesyster han ska få :-) precis som vi trodde :-) vi är superglada.. vi var på ultraöjud i vecka 16 och då såg han legen inget manligt kön och gissade då på flicka men det var ju alltfør osäkert för att lita på.. nu pekade jordmor ut delarna och det gjorde oss mer säkra :-) på eftermiddagen åkte jag till ilian igen för dem skulle ha julegrantenning i barbehagen hans. pappa överraskade med att komma han med :-) så efter god mat lägger jag mig väl tillrätta igen då.. hehe, tragiskt.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0