vilken mormor alltså

igår fick vi besök av mamma oh krister . mamma jade till och med tagit med kanelbullar  hembakta, för att det var kanelbullens dag i sverige. ilian fick hem sin vinterjacka och en stor hög med böcker så nu har vi att läsa på kvällarna :-). vi sitter och sjunger ur ilians norska barnvisebok så får npg se efter något liknamde i svenskt format, man glömmer så foort! inatt vaknade ilian upp med över 39 hraders feber.. typiskt när vi fått besök. jag ocj ilian fick vara hemma och spenderade dagen i soffan medans mamma oh kristrr for ut och toll jimmy. stackars roåar och ber mamma att hjälpa, lilevännen min. pappa jobbar han. vi får se om formen till ilian är bättre imorgon, då tänkkte vi åka och äta middag med dem andra . annars får han bata ta tiden han behöver för att bli frisk nu kommer hösten igen pch kag hoppas verkligen att han slippper vara lika mucket sjuk som sist. nej nu ska jag bädda ner mig i soffan till norske talenter och sen krypa ner i snarket brevid sjuklingen min. krya på dig  s
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0