en fin helg med mina kära

hade en väldigt fin helg. Roy överraskade mig med övernattning i Oslo så medans ilian var med diddi så gick vi ut och åt middag innan vi gick till Oslo konserthus och på konsert. vilken man jag har som går och ser Alexander Rybak, Bettan och Didrik Solli Tangen med mig :-) mycket nöjd med en toppenkväll på tu man hand med min kära. det är inte varje dag. ilian hade haft det bra han. trotsat och prövat sig en del på tante haha! lördagen varvi ute och gick sen in till källaren och grillade korv på kvällen. i söndags blev jag uppvaktad med blommor, choklad och frukost på sängen för då var det morsdag i vårt norska land (fint att ha två morsdagar i året hehe). dock så låg jag sjuk hela söndagen och fick inte i mig stort. idag ska vi äntligen åka till vårt fina Gästrikland och det är bara att pyllsa på sig för vi hsr hört att det fortfarande är iskall vinter i Sandviken. vi som haft vårväder i flera veckoe nu. ilian glädjer sig massa inför både flygtur och att få åka till Sverige ch ha

ingen lust att sova igår för han ville åka NU. var i juli sist vi var där så är väl på tiden nu, sista gången innan bebisen kommer också så vi får passa på att gosa lite extra jag och min ili.









ilian säger att han ska hjälpa mig när bebisen sparkar på mig och låtsasputtar tillbaka med fötterna på magen och skrattar högt. de. karln gör mig så glad !!nu har vi en pojke som är redo för att bli storebror alltså.. han går och tittar och känner på bebiskläder ochordnar och styrar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0