Ny medicin, sjukt barn och svensk julmat

 
I fredags var jag ich Roy till Oslo. Barnen var med Madde och alla tre var så duktiga :-)
lördagen spenderade vi med varandra och vilade upp oss. Igår gick ilian på lågvarv och var inte helt sig själv. på eftermiddagen for vi till klöfta och hälsade på jimmy Hilde Kasper och Elise och där åt viSvensk julmat!! Så gott! -)
 
idag är ilian hemma från bhg. Han är lite varm men inte alls sitt vanliga jag. Inte jag heller.. De sista veckorna har jag va rit såå omänskligt trött, frusit extra mkt, minnet har blivit så dåligt, och inte varit mig själv Etc..Kom precis på att jag glömt Att hämta ut ny medicin så det är inte konstigt att kroppen min lagt sig i sov och dvalmodus. Mamma, idag hämtar jag ut ny medicin :-p. Hoppas bara kroppen återhämtar sig fort för dethär orkar jag intr med mer. 
 
Ny vecka, jag älskar måndagar. Idag blir det bara en kvällsökt för mig då ilian är sjuk. Men vi måste komma oss ut till Apoteket innan dess en snabbis iaf. I helgen ska. I till Stathelle och det. Lir kul! Har en kille som längtar väldigt :-) 

Kommentarer
Postat av: mormor

Mysigt ni har det. Vilka fina bilder, mmmmm det är bra Malin , det borde ju sitta i ryggraden nu hihi att du kommer ihåg dom, det är ju ganska viktigt ändå. Hoppas ilian blir bättre snart, o att han får en jätte trevlig helg. Kramar

2013-11-18 @ 11:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0