Helg snart påsk


Förra veckan började med att Tiril var hemma på måndagen. Hon hade haft feber under helgen. På eftermiddagen drog vi och lämnade av mondeon och dethär var skummet för både mig och fröken

Inte lätt alltid att ha en tålmodig tvååring i väntan på att pappa ska bli fördig med bilskroten.
Då fick jag tredje och sista infektionen i tisdags så idag fick jag åka till läkaren och fixa detta.
Eftersom att jag har legat sjuk med feber i tillägg var det åtminstone skönt att det var fart på barnen. På fredagen åkte dem och hälsade på Heidi Co en stund och detta hade varit lyckat ☺️

Idag i väntan på mig hade jag två stk. Snälla hjälpare som väntade på mig. Tiril spydde hela natten igen, komiskt va.
I
Det är inte lätt att gömma sig när man är dålig. Tiril ropar och letar genom hela huset efter mig och är över lycklig när hon hittar mig hehe

Tiden går så fort. Nyligen var vi inne i december och vips så är det snart april. Jag är så glad över att ha födelsedag i april, det är en underbar månad! Nu gruvar jag mig lite extra till jag har fyllt är iår, inte nödvändigtvis själva födelsedagen, men att bli 25 år, jag börjar bli vuxen jag också, huuuu. Snart fyller Tiril 2 år och det ör fantastiskt vad hon har blivit stor! Vi ser fram emot att ha kalas för henne och fira henne som en liten sessa! 

Ha en fin måndag 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0