Sjuk , sjuk , sjuk



Vilka veckor det har varit, eller månader.. Barnen är sjuka hela tiden, jag är mycket värre i huvudet och vi är inne i en ond cirkel. Hoppas på ett avslit snart.

För två helger sedan var jag och Ilian till klöfta pch hälsade på kusinerna. Egentligen skulle vi åka allihopa men Tiril fick hosta och feber och kunde inte följa med. Superhärligt väder! 
Vi fikade ute ☺️
Trillungen hemma hela veckan förra veckan. Feberfri efter några dagar men med en hemsk hosta. Avslutade sjukdomen med några dagar med öronvärk.

Ilian fick också vara hemma när jag har svårt att lämna i bhg. Då var vi ute en förmiddag och åkte skidor och lekte i lekparken. 




Fredag fick Ilian sova hos Madde och Tiril fick sova inne hos oss. Mystid för hela slanten 

Söndag och vi bakade semlor. Barnen var inte nöjd med varken mandelmassa eller grädde men ville gärna ha Bullen 

-mamma ta bilde av dockan och mig 

Tisdag och Ilian blir hämtad i bhg med skrikande smärta. Han hade ramlat inne och gjort illa handleden. De trodde intr det var benbrott men en rejäl stukning måste han ha fått. Skönt att slippa gips i Thailand hehe.. Men han Har lika ont idag.
Så då sitter vi här igen och är hemma. 


Tiril hjälper till att massera ilians fötter för att flytta uppmärksamheten till något annat n stund.

Hoppas ni håller er friska pch krya! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0