Ojoj

Det är väl första gången i världshistorien som jag inte har några bilder att visa efter ett besök. Men vi har haft fullt upp med planering av bröllopet och möten hit och dit så det har inte blivit ett vanligt besök.

Jag och Roy var iallafall på provmiddag på engeltofta. Här fick vi smaka på många rätter och viner. 
Så var vi hemma lite med mormor på fredagen
Lördag döptes gulliga Charlie men de bilderna ligger på kameran som är nerpackad. Efteråt blev jag helt överrumplad med möhippa. Jag fattade ingenting! Det gör jag fortfarande inte, hur kunde jag inte ha fått med mig det?
Nåja, vi hade det jättefint. De började också så pass sent och hade förberett mig med massage efter dopet och Roy hade tvingat mig till stt vila i 1 1/2 timme så det gick bra med huvudet, superbra!

Sen var det bara att slänga sig i bilen på söndagen för hemfärd. Så kom vi i vinterlovskön och satt stilla i kö i över en timme på grund av Vasaloppet i Mora. Så 9 timmar tog det denna gång. Igår var det bara att stuva om och ni kan tänka er att barnen hade problem med att sova. Höll på mellan 19-22 och tillslut somnade båda när jag killade dem på benen. 
Nu ska vi snart upp och göra oss färdiga och så räknar vi med att vara på Gardermoen till kl. 11! Thailand here we come 🏖


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0