Veckan som är

Stora kudd-rumpor och Kudd-magar är otroligt roligt!

(null)

Idag var jag och Ilian och hämtade Tiril i parken. Hon var där med avdelningen sin och gick på skidor. Idag värmde solen otroligt och vi tog mellisen i snöhögen utanför med varm choklad.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

När vi hade varit ute gick vi in och ritade påskteckningar på golvet. Samtalen här om dagen är ganska roliga:

Ilian: Tiril kan du följa med mig upp på toaletten?
Tiril: Men Ilian, är det SÅ man säger? NEJ, de heter kan du vara så snäll och följa med mig på toaletten.

Ilian: Tiril kan du vara så snäll och följa med mig på toaletten?

Tiril: .....Nej

Kommentarer
Postat av: Mormor

Haha kul, dessa ungar. Älskar dom❤️

2018-03-15 @ 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0