Min älskling är lite sjuk

Jag och min pojke bara myser sönder hela dagarna numera.. Han är så underbar när vi vaknar och bara skrattar och är glad. Enzo brukar vanligtvis också vara med på ett hörn.
Fast nu har Ilian fått nå virus i kroppen. Han har spytt mycket och bara sover och sover. Han vill ha mat, så barnmorskan sa att det var ett gott tecken.. min lilla grabb!

Vi var och vägde Ilian i måndags och vikten stannade då på 5345 gram. Väldigt bra :-) Nu är det bara att vänta tills han är 3 månader så vi kan få veta hur mycket han har växt på längden också. Synd att dem inte vill göra det tidigare, man går miste om utveckligen såhär i början, men det kanske bara är jag som bryr mig om det.


Mina sköningar imorse :-)


tredje ombytet för idag.. min stackars älskade lilla vän!



men nu börjar han iaf tycka att babygymet är lite intressant. Kul :-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Varför kollar dom inte längden?? Det gör dom här och självklart vill man veta det. :/ Mät själv, med ett måttband :D

2010-08-25 @ 16:27:27
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Postat av: allan

I gang med blogg også nå, så bra :-)

2010-08-26 @ 08:14:49
Postat av: Malin

yes Allan, kan ni hänga med på ett hörn ni med även om ni inte ser honom var dag :-)



Nej, det är olika beroende på vilken hälsocentral man tillhör.. När jag frågade sa dem att dem inte ville "dra ut" barnen för tidigt.. Då vågar inte jag heller göra det hehe. Men bra nyfiken är jag nu ! :-)

2010-08-26 @ 12:49:03
URL: http://http:/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0