En helkväll själv med pojkarna

Lördagen kom och den gick. Idag fick jag lite sovmorgon då Roy gick upp med Ilian när han ville upp.. Jag fick väl inte sova nå extra ändå, det var konstigt men skönt att veta att jag hade kunnat sova vidare iallafall.
Sedan på eftermiddagen drog Roy på jobbfest och jag och mina pojkar blev ensamma hemma. Jag och Ilian skulle till morbror Jimmy och kusinerna på kvällen och hälsa på så jag bakade lite tills dess, men eftersom att Ilian inte velat sova nå speciellt under eftermiddagen så var han jättegrinig och trött när det var 20 minuter kvar innan vi skulle åka så jag fick lämna återbud till det.
20 minuter efter det fick Ilian en energi-kick och övertröttheten gjorde honom glad och kanske lite flummig..?
Efter massa skratt oss emellan somnade han när han kommit upp i min famn.. Idag FÅR han sova innan läggdags och vi sätter på nattkläderna senare.. Det får bli en sådan dag idag, för Ilian är så himla duktig om kvällarna annars och vi lägger han som vi ska var enda kväll.
För övrigt har vi kommit underfund med att de gånger lilleman är klarvaken och inte vill somna om på nätterna är de gångerna jag druckit coca cola på kvällen. Så nu när vi uppmärksammat det så är nätterna jättesköna för oss :-).
Nej, ikväll blir en tidig kväll för mig.. Snart ska jag och Ilian åka till Sandviken igen och Ilian ska flyga flygplan för första gången i sitt liv :-). Vi tar flyg för att underlätta resan då det blir några timmar i bil annars. Det blir spännande!
Här var Ilian innan han somnade ikväll:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0