Torsdagsbilder

Igår fick Ilian ta ett snabb-bad i handfatet i badrummet. Som han strängte och roade sig!
Idag är det torsdag och det då innebar det väl egentligen träning, men då både jag och Ilian varit krassliga så avstod vi den tortyren idag. Vi tog vagnen och gick ut en sväng istället.. Och Enzo fick följa med. Enzo var jätteduktig PRECIS halvvägs.. Ilian med som bara låg och log i vagnen åt mig.. Så fort vi skulle gå tillbaka blev det bara kaos och tålamodet tog helt slut för mig.. Enzo var så dryg, jag tror han skulle kissa på varje ny metersyta vi gick förbi.
Här är våran dag i bilder:
Enzo har en och samma pose:
Ilian log åt mig under hela turen:
Här är de fina pojkarna:
..och sedan kom vi hem och Ilian tog nappen.. iallafall under några sekunders tid, men kul var det:
Nej, nu ska jag gå och lägga mig brevid min son under babygymmet och gosa.
Ha en fin dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0