Lilla pappa åker ifrån oss idag

Underbara Ilian.... Numera har vi ibland svårigheter att få till amningen. Inte för att det inte går, utan för att lillen promt ska ha in tummen i munnen samtidigt som han äter.. Så vill han inte släppa någonting... Då får mamma bara ha tålamod och vänta.. Efter ½-1 minut går det ju bra ändå, men det är så komiskt när han väl gör det. Han har också börjat prata JÄTTEHÖGT medans han käkar.. men då bara när han är väldigt trött. haha busunge.
Idag är det fredag och det innebär att Roy ska åka ifrån oss. Typiskt att han ska åka en dag innan när vi åker imorgon och är borta i en vecka, men vi överlever nog det med :-). Igår satt jag och visade bilder på pappa Roy på datorn till Ilian, som började le jättemycket. Så det är väl de vi kommer göra den kommande veckan.. sitta och titta på bilder på pappa!
Nu ska vi göra oss klara för att åka iväg och träna med Marlene och Novalie igen. Sedan ska vi raka vägen till min fysioterapeut och få lite ryggtryckningar.. SEDAN ska vi packa! Som jag skjutit på det. Ikväll blir en riktigt tidig kväll då vi ska åka till Gardemoen före 6 imorgon... Det fick mig att minnas att jag måste ringa Ilians fina morbror idag som ska skjutsa oss dit. Sedan hämtar moster Jenny oss på arlanda.
Ilian vaknade upp 06:30 och var så glad idag så med dessa bilder säger vi
GODMORGON OCH HA EN FIN DAG:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0