Vi njuter av vardagen

Igår var vi på mor&barn-passet igen och idag känner jag av det i benen igen, YES. Ilian var jättetrött när vi kom hem då han inte sovit på hela dagen och sov ett tag på mig. :-)
Nu har Ilian börjat sparka rejält ifrån i både babysittern och i gungan så härdanefter är det bälte som gäller. Då sitter han tryggt och säkert åtminstonde.
Nu sitter jag och tittar på honom och just i detta ögonblick är han otroligt lik mig, haha... Jättelik då han var nyfödd med detdär halvovala ansiktet och de underbara ögonen. Han är så trött nu.
Nu har han varit jätteduktig i flera dagar. Ena natten sov han mellan 19:00 - 05:30 och igår natt sov han mellan 19:00 - 04:20. Inatt vaknade han flera gånger i timmen under nästan hela natten MEN två steg framåt och ett steg tillbaka :-).
En dag var vi ute och gick en skogspromenad med Erik och hundarna i Högbo. Ilian har burrat in sig och myser och var begeistrad av trädtopparna en stund.
Snart kommer pappa hem och då är det helg. Jag väntar på att lilleman ska somna så jag också kan lägga mig ner och försöka ta en liten lur. Ha en fin helg!
/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0