Tisdagsbravader

Igår tog vi det lugnt hela dagen. Alla vi tre har börjat känna oss krassliga nu igen vilket är trist. Vi tog en vända till lilleström igår kväll bara, Roy följde med han också!

Ilian har ätit HELA natten inatt och vid 02:00 började han brumma med läpparna och prata, helt klarvaken. Det är första gången han är pigg på natten och normalt sett så äter han ungefär två gånger per natt. Jag låg i över en timme och försökte få honom att sova, men han ville bara prata, förrutom några gånger då han slumrade till men vaknade av minsta rörelse.
Tillslut gav jag upp och lade oss på soffan i vardagsrummet och så tittade vi på Ullared. Ilian var väldigt begeistrad där han låg brevid mig. Så låg han tätt intill mig och somnade slutligen. Lilla vännen :-)

Han är en sådan GLAD kille det är helt otroligt. Inte många tjurstunder han har alls och det är väldigt bra. Naturligtvis kan man inte begära allt så det gör ingentiing att han har några nätter ibland med mer vakenhet, det tar han ju igen på dagen. Nu har han slutat skrika i sömnen iallafall och det är så skönt att slippa bli väckt 10 gånger extra per natt.

Nu mår lillen bra och snuvan är borta hörs det som. Idag vaknade han, som alltid, på rätt sida :-)

Jag älskar dig mitt charmtroll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0