En hel vecka till är förbi

Medans mina tre grabbar sover kan jag passa på att slänga in ett inlägg här, nu var det ju ett tag sedan igen.
Förra helgen åkte vi till Stathelle för att hälsa på Ilians släkt därifrån ! Däremot fick han feber, blev jättesnorig och mådde allmänt dåligt så vi fick åka på fredagskvällen. Det var en fin helg och det var på tiden att dem fick se vår lilla kille igen. Det är ju så mycket som händer under de första året. Vi hade väldigt tur med vädret också, kanonvarmt och skönt vilket var jättebra för Ilian.
I veckan var vi till Illes fysioterapeut för sista gången. han har ju varit bra i ett halvår nu så det är ingen vits att springa där i onödan. Annars har vi tagit det lugnt och sprungit i lite affärer. Igår skulle vi ha en familjemysdag med pappa Roy blev sjuk och låg hela dagen, så jag och Ilian passade på att åka till Jessheim och shoppa lite.
Just nu ligger pappa och Ilian och tar en lur och snart är det dags för mig att åka och träna. Idag får vi finbesök av Jimmy också det blir skoj. Hoppas vädret blir bättre bara!
Nästa helg kommer mamma och Krister hit, det ska bli jättekul. Då ska dem ha Enzo i några veckor.. Det är väl blandade känslor på den fronten, men det kommer nog gå bra.
Ilian är i en fas just nu där han lär sig så himla mycket nytt. Jag har tyckt att det gått fort tidigare med aldrig har han utvecklats såhär mycket på så kort tid innan. Det är bara bra förstås!
Eftersom att jag har blivit så himla dålig på att ta med mig kameran så är det glest med bilder för t. 
Ilian förra söndagen, äntligen var han bättre:
Numera är det inte lätt att lägga honom och inte kan man låta bli att ta upp honom när man kommer in i rummet och han står upp och säger:mammam, mamma.
Igår var vi i Jessheim:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0