Ilian älskade pappas bil

Våran dag har varit bra den. Ilian vaknade ännu tidigare imorse, 4:40.. Efter många om och men så slumrade vi båda till i en halvtimme till iallafall. Sedan tog både gröt och puréer slut imorse så vi var tvugna att låna pappas bil upp till skedsmokorset. Hualigen, det var inte en rolig åktur vill jag säga. Jag var jättenervös men Ilian stortrivdes med att sitta i framsätet med en annorlunda barnstol och skrattade och klappade händerna hejvillt. Påvägen upp asgarvade han hela vägen upp, säkert bara för att jag vara så orolig för att vi skulle få motorstopp eller liknande, hehe. Nu återstår bara städning idag, hualigen.
Grattis NOVALIE på 1-årsdagen!
Han sov så underbart imorse:
Min glada grabb tyckte att pappas racerbil var skitkul:
Nöjd över åkturen var han iallafall:



Kommentarer
Postat av: mormor

Ha vad roligt, han ser bra nöjd ut en av mormors gullklimpar

2011-06-30 @ 16:05:28
Postat av: Pappa

Hva er det du sier om bilen min???!!! Den er jo helt fantastisk bra!!!!

2011-07-01 @ 11:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0