En vecka med sjukdom..

Då har ännu en vecka gått. Efter en vecka då både jag och Roy varit sjuka och sängliggandes är vi nu åter på banan. Ilian har det däremot varit fart på hela tiden. Han äter dåligt fortfarande, så idag ska vi till helsestationen igen för att se hur vikten är. Vi ska även till hans fysioterapeut idag och höra vad hon har att säga. Efter det blir det träning för min del och ilian ska väl få ha lite pappamys under tiden.
Nu går det undan här och snart är min mammaledighet slut. Det har gått så himla fort dethär året.. Jag kan inte förstå att min lilla skatt snart är ett helt år. Jag ser ju honom fortfarande som mitt lilla spädbarn. Snart är det april.. Det innebär många spännande saker för oss i år och det är även den första riktiga vårmånaden, sedan är det sommaren som väntas. Låt det bli varmare nu, välkommen våren!
Här är vår lille Ille i helgen:

Kommentarer
Postat av: lovisa

Hej är allt bra?:)

Just nu säljer jag ut lite grejer på bloppfashion.se!

tänkte höra om du kanske är intresserad! 1 par 15cm höga sandaletter strl stor 36:a, ett par 10cm höga ankleboots strl 37 och en jättesnygg svart aftonväska med strass på! om du är nyfiken på hur de ser ut kan du kika här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/march/bloppfashion.html#comment

2011-03-14 @ 15:05:40
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0