Hasat ner från soffan och lite bilder

Nu har vi flängt överallt väldigt mycket på kort tid och jag kan inte hjälpa att tycka synd om Ilian. Vi har sovit på olika ställen och träffat många människor och speciellt när han sover på olika ställen så har han så svårt att somna. (För det påverkar honom visste väldigt mycket). Det är inte slut på detta fartande ännu och jag hoppas han inte blir värre.
Han sov hela natten utan att vakna inatt, det är väldigt skönt. Däremot så har han separationsångest från mig och jag har inte ens fått sitta i soffan när han står 5 cm från mig. Det har nog med alla nya intryck att göra.
Nu går det undan med Ilians framkomlighet iallafall. Han går fort runt bordena och går utan problem mellan bord och soffa och till oss. I förra veckan gick han ner från soffan HELT SJÄLV för första gången. Han hasar ner på mage och backar sakta ner kroppen tills han känner att fötterna tar mark. Vi är ju beredd ifall han skulle ramla, men han har klarat det helt själv!!
Han har även fått upp två tänder till.
Här är några bilder jag fått in på datorn först nu.
I helgen satt pappa och Ilian och myste ute i det fina vädret:
Vi tog PADDAN på söndagsmorgonen, Ilian höll sig vaken de första 5 minuterna:
Igår var godingen en riktig mammagris, helst skulle vi vara klistrade till varandra konstant:
(För övrigt, se mitt Sune-hår längst uppe.. Halva mitt hår har gått av efter amningen).
Grimaser är roliga:
Igår kväll gick vi ut och åt på en persisk resturang:
På återseende

Kommentarer
Postat av: Aggi - mamma till Emil

Åå, vad duktig han är! :) Hade varit kul att ses snart igen! Kram

2011-05-05 @ 10:03:22
URL: http://nolltretjugo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0