Febrig pojke och orolig mamma

Som mamma är man konstant vakande över ena barn för att passa på och se till att barnet ens har det bra. Det gör att man blir väldigt orolig när allt inte är som det ska. Ilian har feber igen och som vanligt är jag livrädd för att han ska få feberkramper och har vaknat en gång i timmen nu omedvetet så tittar till honom och han har det bra! Var gång han får feber kommer bilderna upp i huvudet hur han såg ut vid anfallet och hur det kändes när han skakade okontrollerat i famnen på mig. Jag minns känslan jag fick när vi trodde att vi hade förlorat honom... Han har det bra nu iaf :-) blir inte mycket sömn på mig inatt men vad gör väl det. Igår var första dagen som vi kom till barnehagen till ilian och han släppte min hand och spraaang bort till favoriten han har, mamma gick och ilian vinkade utan att gråta, vilken härlig känsla :-) nä, om man skulle ta och försöka få sig lite sömn kanske.. Mamma älskar dig min lilla skatt


Kommentarer
Postat av: mormor

Mina två sköningar kram på er.

2011-11-24 @ 11:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0