Orolig mamma till lekgalen grabb

Idag var vi till dagis igen, ilian lekte och mamma satt med gråten i halsen och tittade på. Det var ingen vits att jag satt där så klockan 9.10 åkte jag hem igen. Ilian vinkade glatt ifrån fönstret när jag gick och såg ut att trivas. Vi har ju aldrig haft barnvakt och haft någon annan som passat honom när han varit vaken så detta är det längsta han varit ifrån mig och det är hemskt. Vet ju att han kommer få det jättebra men det är något med att vara mamma som inte går att förklara för den som inte haft dessa känslor själv. Märker stor skillnaf på hu det är att vara mamma och pappa så roy bara är övertygad om att allt är bra medans jag sitter och gråter floder. Nu sitter jag och ser på klockan och om 15 min ska jag kasta mig in i bilen och köra och hämta honom. Sen ska vi ut och shoppa lite i Lilleström. Ilian ska få sova gott i vagnen sin och antar att set blir en tidig kväll ikväll! Min stora grabb vart har tiden tagit vägen??? Igår var vi till sandtaget med Enzo. Ilian trivdes som älskar sandkassen och här är vår farliga dobermann:


Kommentarer
Postat av: mormor

Jaa han såg hemskt farlig ut hahaha, Ilian har roligt ser jag.

2011-11-08 @ 14:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0