Vem kunde älska dig mer än jag?

Mamma och pappa älskar sig mest av allt i hela världen. Nu och för alltid och i all framtid, du är det bästa som har hänt oss! Du är vårt kött och blod och kommer alltid vara våran ögonsten! "jag känner dig, jag känner sig så väl. Dina fasor, dina våndor finns också i min själ. Du är mitt kött och blod, du bär ett dyrbart namn och min kärlek utan villkor, ja gör vad jag kan. Så stor och stark på dagen men så liten mitt i natten. När ingen ser, när ingen vet kommer gråten mitt i natten. Fem fingrar ska skydda dig, ett är månen ett är solen ett är nordstjärnan bakom molnen ett är hopp och ett är tro handens fem fingrar vaggar dig till ro".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0