Dagarna som gått, ståhej bebismys och kakaofotspår överallt

Då har vi lämnat ytterligare en vecka bakom oss och går in i helg igen, men denna helg är inte vilken helg som helst utan början på pappa Roys pappaledighet! Det innebär alltså 10 veckor med pappa och son-mys framöver (med massa mammamys också förstås). Dethär har farsan sett fram emot må ni tro så dem kommer nog ha det otroligt roligt ihop!
Igår tog jag och Ilian och gick till tågstationen.. Halvägs dit fick Enzo fnatt av att inte han fick följa med så glatt fick vi gå tillbaka och hämta honom.
Nöjda killar pausar under spatsertur:
Ilian är ju så himla stolt för allting och klappar glatt åt sina egna framsteg wiho:
Ilian är superduktig på att gå! Enda gångerna han landat på alla fyra på backen är varje gång han ser en sten/jordhög och störtdyker ner:
Idag fick vi minsann äntligen träffa Marlene och Novalie igen efter väldigt lång tid. Småttingarna ser ut att ha det mysigt:
Väl hemma var det bakningsdags inför att pappa skulle komma hem. IItaliensk maräng skulle göras som tar lång tid och Ilian ville inte vara någon annanstans än i min famn vilket var en omöjlighet.. Efter 20 sekunder med Ilian ur synvinkeln och golv, lådor och dörrar är fulla av kakao.. Denna bild är tagen INNAN han fick tag i florsocker och hällde ut allt det också på golvet. Slutligen var det små bruna fotspår över hela köket och halva vardagsrummet, Ilians kläder var svarta och mina likaså. Maräng hade jag i håret, på alla köksluckor.. och då hade värmen gjort att marängen smält.. VILKET STÅHEJ. Tack älskade Ilian för att du inte gör mig rastlös:

Kommentarer
Postat av: Moster Jenny

Min älskade systerson, jag ville bara skriva en rad till dig och berätta att du betyder så oerhört mycket för mig. Jag älskar dig och saknar dig så, FLYTTA HIT MAMMA OCH PAPPA! :P Tycker det är så tråkigt att vi inte kan ses oftare. LOVE YOU!!!!

2011-09-25 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0