Ilian leker Kaptein Sabeltann

Jag minns inte ens vart jag slutade att skriva så istället hoppar jag till nuet!
Förra veckan fick vi besök av ilians mormor, moster Madde och Krille. Vi hade fina dagar här och det var väldigt trevligt med lite besök. Ilian stortrivs ju med all uppmärksamhet. Han fick också en tågbana av dem, och då var han ju i himlen! :-) På lördagen åkte vi till Stathelle och var hos ilians bestemor och bestefar en natt. Vi träffade Ilians släkt och åt massor med god mat :-)
Ilian älskar ju tåg och traktorer och blir helt galen i dessa fordon när han ser dem. Nu i det sista har han också börjat ÄLSKA Kaptein Sabeltann. Han går omkring här och stampar i golvet, hoppa runt och opp på stolar och säger, ILIAN SABELTANN (eller Sa---tan som han säger hehe). Han fäktas och morrar och sjunger hiv och hoj. Det är superkul att se på.
Nu håller vi (läs: JAG) på med förberedelserna inför Ilians 2:a födelsedag.. Jag orkar inte ens tänka på hur jag mådde för exakt två år sedan nu...
Här kommer en filmsnutt på vår sabeltann-unge :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0