VÄLKOMMEN SOMMAREN

Vi får väl varmt välkomna sommaren som äntligen tittade in hos oss :-)
Vi har haft en vecka nu med uppåt 30 grader i skuggan och jag har njutit som en fisk i vattnet. Sol och värme, det är min grej det! Ilian har badat hela eftermiddagarna och ätit glass i massor. Även i barnehagen har dem ätit massor med glass. Igår, lördag, var vi en tur till nebben med Marlene och Novalie och GUD så skönt det var att plaska i vattnet. Den första timmen roade vi oss mest i poolen, så underbart väder det var. På eftermiddagen åkte vi hem till pappa och på kvällen myste vi till Eurovision. För övrigt har jag längtat efter det programmet sedan jag såg sveriges bidrag för iår och var helt säker på att vinna.. Jag och Roy slog vad och det slutade med att jag ska bli utbjuden en helg i Stockholm i nästa år där vi ska ha några dagar tillsammans och se på eurovision 2013 (HAHA.. Roy som hatar det..).. Mysigt värre :-) Idag har vi varit hos Jimmy, Kasper och Elise och hälsat på. Barna har lekt och badat och vi har fått en del sol på oss idag igen. På eftermiddagen blev det grillning, sedan kom JImmy och barnen till oss en liten sväng på cykel! Kasper och Ilian turades om med att köra ilians bil och det var nog riktigt kul såg det ut som :-)
På kvällskvisten nu har vi varit och köpt gotta och jag är glad över att det är röd dag imorgon så vi har en extra dag att njuta av jag och min lilla underbara familij!
Jag älskar er mina fina pojkar!!
Sedan vill jag bara säga ett stort GRATTIS till världens finaste William som har blivit hela 2 år idag! Tänk så himla fort det har gått.. Det känns som att det var igår jag fick se dig här hemma för första gången. Det är så synd att jag bor så långt ifrån och inte har möjlighet att vara med på allt som händer dig, men jag älskar dig och är så glad för att du är en del av familjen vår :))
Ha en fin söndag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0