Nj nu har jag väntat nog!!

Äntlgen fick vi satt upp listerna i rummet till ilian i helgen. Väldigt skönt att ha det färdigt och slippa tänka på dét iallafall.  Ille har varit hemma med mig nu igår och idag. idag tog vi oss en promenad till sentret på förmiddagen. V har ett sånt underbart väder så man får passa på att ta på sog snikers när man går ut nu som det är bart på vägarna :-). Annrs sitter vi otåligt och väntar på pappa roy för jag har väntat på en leverans nu i en vecka.. Såklart med min vanliga tur så kommer den den agen bilen min är på verkstan så jag kan inte hämta ut det själc och möste vänt a på roy.. För att göra mig mer sur så fick jag leveransmeddelande kl 8 imorse.. Och som om inte det vore nog så måste roy jobba övertid idag. Så nu sitter vi här, jättespända, och bara väntar.. Typiskt min otur!!! Nåja.. förr eller senare så borde vi ju få hem paketena. på återseende :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0