Fint väder och första-gå-skor





De sista dagarna har det varit ett sånt fint väder så vi har varit ute hela dagarna. Äntligen är Tiril så stod att hon har nytta av att vara ute och leka hon också och hon älskar det. Vi kastar stenar, gungar och övar på att gå . Ilian cyklar och leker med lastbilen utanför. Idag kom skorna jag beställt till tirilmor också och jag är helt sålt. Första gå skorna såg jag första gången när jag köpte likadana fast vita till ilian när han började gå. Så glad när jag var i kontakt med företaget som talade om att dem skulle komma i vårkollektionen :-) imorgon ska dem testas ut! :-) jag älskar skor men det är nått speciellt med barnskor. Ille fick skor igår han också och han blev så glad att han skulle sova med dem på rummet sitt. Nu sover barnen och vi ska se på norske talenter innan det är kväller. God helg 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0