Bus med söta barn

Nog är Tiril allt lik mamman sin.. Hon ÄLSKAR te och knäckebröd! Verkligen älskar när jag sitter med min tekopp kommer hon och hoppar oh låter bredvid mig tills hon får smaka och jag kan inte ge henne annan mat ifall jag äter knäcke bredvid henne för så vrålar hon och försöker ta maten min, haha. 

Vi har fina dagar nu, en helt fantastisk tid att följa Tiril nu. Hon har börjat leka med sin docka och plockar saker inuti kastruller, på med locket, salta, röra om. Så mycket hon har fått med sig :-)

Hon är ett sånt charmtroll och vi är så stolta över henne. Idag fick jag klippa lite på luggen hennes också så hon ser något, även när spännet fallit ur.
I helgen har vi en fin familjetid att se fram emot. Det ska dock regna hela helgen men hoppas det vänder.

Tiril sätter på sig kläderna själv numera. Ally ska upp på huvud och axlar, tröjor, strumpor, skor, byxor. Så sött :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0