Ont, bus, mosterbesök och pappapermiSjon

Hej!


Vi hade besök av Madde i helgen, det var jättekul och hon hjälpte oss massor. Tabletterna mina funkade inte så på söndagen låg jag rätt ut hela dagen. Då var jag glad över attbarnen hade både pappa och Madde att leka med :-)
Det var ju barnfestival i Jessheim så på lördagen var vi där en stund och träffade Postman pat och kaptein svartskägg.


Hmm 


På fredagen pratade vi med denhär godisarna :-)

Jag och Tiril var till lekparken och lekte 



Igår morse bakade vi muffins så barnen provsmakade innan vi cyklade till dagis igår.

Så skönt att lufta sig lite när de är varmt ute 
Så stor


Från och med idag är pappa i pappapermiSjon hela sommaren! Detta har vi längtat efter :-) gleder oss till en sommar tillsammans 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0