Båda två

Såhär äter fröken lördagsgodis haha:
Och så vill hon inte sitta i sätet mer. Tur vi har donkey så hon kan variera mellan säte och varukorg:
Här är min finaste pojke. Han har ett stort hjärta av guld!
Tiril och ilian drar vagnen varje dag från barnehagen. Tiril vill inte sitta mer, bara traska själv. :-)
En morgon blev det tyst inne på badet när jag gjorde mig iordning. Då hade Tiril möblerat om toalettrullarna och rev av papper från en rulle, och stoppade i hålen i alla andra toalettrullar. (Någon som känner igen bilden på Madde förresten :-p). Nåja hon städade iallafall :-)

En dag när vi gick hem från bhg fångade ilian träd. :-)

"Nej inte ta telefonen mamma jag ska ta en selfie"....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0