En helg i oktober

Vi har haft en bra helg, men Tiril har och är sjuk. Hon har feber och är vaken hela nätterna.. Sömnbristen gör mitt huvud hemskt, så nu hoppas jag att hon blir bättre snart!

På lördagen var ilian med pappa och tante diddi till strömmen storsenter. Under tiden lagade jag och Tiril mat till dockan och hade fika. Tiril har blivit väldigt glad i att leka med dockor nu 
Och hon kramar och pussar på dem.

Öga näsa mun:




På söndagen var Madde hos oss på förmiddagen. Pappa Roy skulle på motorshow (?) i Lilleström och efteråt möttes vi upp där för jag och Madde skulle på bröllopsmässa.

Vi fick en fin dag ihop med massa info, broschyrer och intryck. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0