Fantastisk dag i Göteborg

I helgen var vi till stathelle och hälsade på :-) vi hade egentligen planerat helgen ihop men Roy överraskade oss med en tur till Göteborg! Vi bodde ju där i några månader när ilian var liten och detta har blivit en väldigt speciell plats för oss. Vi tog färjan över och ilian var så glad över att köra båt, och köra bil på båten! 

När vi väl kom till Göteborg gick vi runt på de platser vi besökte ofta när vi bodde där. Vi var dagligen i trädgårdsföreningens park och lekte och myste så innan vi skulle äta gick vi dit. Det var ännu finare än jag minns och  barnen lekte i parken innan vi gick vidare. Mitt inne i parken gick Roy ner på knä och friade till mig.

Resten av dagen var egentligen helt diffus. Roy hade med champange och glas och ilian gick runt och skålade i Cola. Efteråt gick vi ut och åt middag! Det var en fantastisk dag. 

Jag är egentligen fortfarande i chock, men väldigt glad över att jag äntligen ska gifta mig med min stora kärlek!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0