Julafton 2015

Julaftonsmorgon och Tiril har öppnat sista paketet i kalendern. Mamma: kan jag får se på dig? Tiril: javel, 
Och så får jag bara se paketet 
Men tillslut fick jag ett kort på henne 
Tomten hade ätit upp gröten och fotspår på taket ledde ner i skorstenen. Tillslut hittade Ilian julstrumpor och paket till allihopa 

Så hjälptes dem åt att bära upp paketen till mormor och Krister och sa god jul kl 8.30 haha


På förmiddagen mötte vi upp Jenny C:o hos Erik och önskade honom god jul med lite paket. ☺️ Tiril väntade på Erik hela dagen när vi hade åkt därifrån 

Kockarna gör färdigt det sista inför julbordet 


Efter maten var spänningen så hög sä vi gick ut en tur jag och barnen. Här cyklade dem ( på julafton) 

Kl 15.00 var det traditionsenligt Kalle anka på tvn 
Tiril tog mest plats 




Efter Kalle Anka sprang barnen direkt till fönstrena och började kika ut. Det dröjde inte länge förrän vi såg tomten med sin fakla på åkern. 



Sen var det mysig stund i källaren innan energin sänktes och barn pch vuxna var nöjda och belåtna 


Robin och Charlie 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0