Gentleman

Vi blir inte trötta på middag vid solnedgången i första taget. Vi har fått ett favoritställe, tur vi är eniga ☺️
Strandpromenad, barnen är då duktiga på att Gå!
❤️
De har badat med en krokodil😃
Tsunami-instruktioner 
Roomservice för hungriga föräldrar på kvällskvisten ☺️
Jag blir så rörd, vilken kille vi har! Ilian bjöd mig ut på en frukostdate imorse. Han skulle duscha och fixa håret. Sne ledde han mig bort i armkrok, bestämde bord och drog ut bordet för mig så jag fick sätta mig. Ett bord för två. Sen hämtade han mat till mig och jag fick bara sitta, och så hämtade han en fruktskål som vi skulle dela på för så gjorde man på en date. Sen sätter han sig ner och frågar: mamma vad har varit set bästa för dig med ferien.

Snacka om gentleman, wow lillen börjar bli stor 😘❤️


Idag började vi veckan med stranden. Vi badade och tog en tur på hotellet efter lunch. Jättevarmt och skönt ☺️👌🏻

Tiril älskar att bada lika mycket som Ilian. Flyter omkring upp och ner och sprattlar sig fram med fötterna 


Gott med fruktstund i skuggan 
Ilian är inte bars snäll mot mig men också Tiril. Här är vi påväg till middag ikväll. 
Var 20 min försenade idag så vi fick se solnedgången påvägen till restaurangen idag 



❤️





Kommentarer
Postat av: Mormor

Åh ni ser ut att ha det jättemysigt. Verkar vara en jättefin strand. Kram och njut nu ordentligt. Älskar er.❤️

2016-03-07 @ 16:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0