Tiril


Dethär är Tiril, kan ni tänka er att hon snart är 3 år, helt otroligt. Våran lilla tjej 😊

Hon är så rolig.. Hon går och smygäter, säger vi att hon inte får äta mer (idag kom hon t ex med ett paket vindruvor) så gick hon till köket och smygåt. Sen kom hon tillbaka, och till köket igen. Även om hon vet att det äe något hln inte får röra eller leka med, då smyger hon bort och håller på. 
Idag hade hon spillt mjölk på klänningen så då sa jag att vi får ta den av och tvätta den. Då fick jag till svar: nej... Jag kan inte ta den av... För då ramlar jag ner från soffan. Hon är ju också väldigt bestämd och vet vad hon vill. Nu när hon har varit hemma i en månad märker jag att hon har blivit så kärleksfull, pussas och kramas hela tiden och är väldigt mån av att bli sedd.

Hon ÄLSKAR tjejsaker, klänningar, väskor, skor och bebisar.. Och att ta mina läppstift (eller vem som helst egentligen) ❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0